Co i rusz spółka Marka Zuckerberga uruchamia na portalu nowe strony. Po debiucie stron public-relations i związanych z bezpieczeństwem przyszła pora na media.
'Facebook and Media’ http://www.facebook.com/media jest skierowana do wszystkich, którzy zarabiają pieniądze na szeroko pojętych mediach, głównie w Internecie i przede wszystkim na Facebooku. Strona ma pomóc w zwiększeniu liczby połączeń, pogłębieniu świadomości marki wśród użytkowników i zwiększeniu ich zaangażowania.
Na stronie są dwie oddzielne zakładki – dla dostawców usług medialnych i dla dziennikarzy. Na razie wszystko się rozkręca, na ścianie mało postów i „lajkerów” strony zaledwie ponad tysiąc.
Ale, co warte podkreślenia, twórcy 'Facebook and Media’ napracowali się przy jej tworzeniu analizując 100 fanpejdżów dziennikarsko-medialnych na portalu. Można się więc zatem spodziewać dużego zainteresowania ze strony fejsbukowiczów.
Zobacz jaka powinna być dobra frytkownica!
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.