Aż 13 milionów facebookowiczów z USA ma w nosie swoją prywatność – wynika z analiz Consumer Reports. Ignoranci nie przejmują się ustawieniami bądź nie mają bladego pojęcia, jak zarządzać swoją prywatnością na portalu Marka Zuckerberga – informuje serwis searchenginewatch.com.
Analitycy Consumer Reports podkreślają, że niektórzy użytkownicy w ogóle nie zdają sobie sprawy z konsekwencji złego zarządzania prywatnością w social mediach. Część amerykańskich internautów nie wie, że ich prywatne dane publikowane na Facebooku mogą trafić w niepowołane ręce i być w niewłaściwy sposób wykorzystane.
Z raportu wynika, że bezmyślność facebookowiczów bywa bezgraniczna. Blisko 5 mln z nich informowało na portalu o planowanym wyjeździe podającym przy tym dokładną datę.
To jeszcze nie wszystko. 28 proc. Amerykanów ma otwarte profile – ich publikacje są widoczne nie tylko dla znajomych, lecz także dla zupełnie postronnych osób.
Bądźcie mądrzejsi od użytkowników z USA. A jeśli nie chce Wam się grzebać w Ustawieniach prywatności Facebooka lub po prostu nie macie na to czasu – określcie swoje domyślne ustawienia. To zajmie tylko kilka sekund. Teleportujcie się tu: https://www.facebook.com/settin… i w zakładce „Określ swoje domyślne ustawienia prywatności” zaznaczcie „Znajomi”. I po bólu.
Nie zapominajcie o selektorze odbiorców podczas publikowania postów.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.