Ten konkurs to prawdziwe wyzwanie dla wilków morskich. Nagrodą główną jest romantyczny weekend w Kopenhadze dla zakochanych. Chociaż zakochanie to nie warunek. W cenie nagrody (2700 złotych) zawierają się: przejazd promem Skania do Ystad, jeden nocleg w hotelu Radisson w Kopenhadze, powrót promem Polonia do Świnoujścia, miejsce w kabinie i dla samochodu, przejazd mostem Oresund. Na promie i w hotelu zwycięzca ma zapewnione śniadanie. Za obiad i kolację zapłacić musi sam. Szkoda, że tego info nie ma na fanstronie szacownych organizatorów.
Jak grać? Najpierw tradycyjnie trzeba polubić. Konkurs organizowany jest przez armatora Unity Line http://www.facebook.com/pl.unit… . Po udzieleniu aplikacji odpowiednich uprawnień możecie przystąpić do zadania.
Zadanie jest proste – należy stworzyć pocztówkę-reklamówkę Unity Line. Aplikacja udostępnia odpowiednie narzędzia: ramki, słitaśne foty, grafiki i tła. Po stworzeniu widokówki należy ją wypromować. Wygra ten, kto zdobędzie najwięcej „lajków”
Są jeszcze nagrody pocieszenia. Nagrodami drugiego stopnia jest 10 zestawów gadżetów UNITY LINE (plecak, przewodnik, koszulka, kubek) o wartości 140 złotych (słownie: sto czterdzieści złotych) brutto – czytamy w regulaminie konkursu. Typowe gadżety reklamowe rozdawane podczas konferencji prasowych. Mało twórcze.
Konkurs potrwa do 7 lutego a nagrodę główną można wykorzystać do końca maja.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Jeśli myślisz, że wiesz już wszystko, ten tekst pokaże Ci nową perspektywę.