Rebranding to dla marki zawsze wielkie wyzwanie. Niejeden geniusz już kombinował, jak zakomunikować zmianę opakowania konsumentom? Producent ciastek Party zaprosił swoich fanów na Facebooku do stworzenia billboardu reklamowego, który zakomunikuje zmianę opakowania łakoci.

W konkursie Masz pomysły na nowe Party? mogą wziąć wszyscy fani ciastek Party na Facebooku http://facebook.com/ciastkapart… – nie tylko graficy czy designerzy.
Wystarczy dodać na tablicy fanstrony projekt graficzny wykonany dowolną techniką (lub link do projektu graficznego), będący billboardem reklamowym przysmaków. Można również zamieścić szczegółowy opis elementów billboardu, bez jego graficznego przedstawienie.

Najlepszy projekt zostanie zrealizowany i będzie promował nowe opakowania ciastek Party w całej Polsce.

Projekty można zgłaszać do 3 października na stronie fanowskiej ciastek.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

One Reply to “Wymyśl reklamę ciastek i zgarnij billboardy!”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *