Zaledwie kilka godzin temu Pałac Buckingham facebookową stronę, a już blisko 10 tys. osób ją polubiło. Brytyjska królowa i jej rodzina świetnie się sprzedają. Monarchia wychodzi do poddanych przez Internet.

O królewskim lansie rozpisują się największe światowe media. Nowojorska „The Daily News” http://www.nydailynews.com/news… podkreśla, że brytyjska monarchia daje swoim poddanym szansę na „śledzenie poczynań Królowej Elżbiety II i obejrzenie zdjęć i filmów prosto z królewskiego dworu” na Facebooku. God save the Queen!

BBC http://www.bbc.co.uk/news/uk-11… przypomina, że Jej Wysokość jest bardzo nowoczesna – zanim zasiadła do Facebooka komunikowała się ze światem na Twitterze i YouTubie. Nadto Elżbieta II często pisze e-maile – w ten nowoczesny sposób kontaktuje się ze swoimi wnukami. Kochana babcia.

Co na oficjalnym fanpejdżu Monarchii Brytyjskiej http://www.facebook.com/pages/T… ? Póki co niewiele, ale to dopiero początek. Królewscy komputerowcy nie zarezerwowali nawet swojej monarchini nazwy użytkownika. Ale na mur beton zaraz to zrobią. Rzućcie okiem na królewskie zdjęcia. Ten angielski szyk, te kapelusze. Polubicie?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.