Użytkownicy nie ufają Facebookowi. Aż czterech na pięciu facebookowiczów ma ambiwalentny stosunek odnośnie do bezpieczeństwa danych, którymi dzieli się na portalu. I trudno im się dziwić, skoro Facebook słabo dba o prywatność swoich wyznawców.
Z badań Netpop Research wynika, że brak zaufania internautów może osłabić siłę marki.
Użytkownicy są przekonani, że o ich prywatność bardziej od Facebooka dba YouTube. Ale to nie wszystkie dane. Okazuje się także, że społecznościowi maniacy w końcu poszli po rozum do głowy:
– 47 proc. z nich interesuje się facebookową polityką prywatności,
– 38 proc. użytkowników Facebooka ma ambiwalentny stosunek do polityki prywatności portalu społecznościowego,
– tylko 15 proc. użytkowników Facebooka nie dba o portalową politykę prywatności.
A czy Wy ufacie społecznościowemu gigantowi?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
nie ufam
nie ufam, i temu ubitemu komarowi też nie ufam! 🙂