Niemiecka marka samochodów BMW jest na Facebooku bezkonkurencyjna. Jako jedyna z branży motoryzacyjnej ma ponad 10 milionów „lajków” i znajduje się na szczycie najpopularniejszych aut na portalu. BMW deklasuje takich gigantów jak Ferrari, Porsche czy Lamborghini.
W pierwszej dwudziestce topowych aut dominują marki luksusowe – obok BMW wysoko plasuje się Mercedes-Benz, Audi, MINI, Jeep i Aston Martin. Co warte podkreślenia w rankingu znajdują się także motoryzacyjne fanstrony „niemarkowe”. Zobaczcie sami:
Najpopularniejsze samochody na Facebooku (TOP 20, SocialBakers):
1. BMW https://www.facebook.com/BMW – 10062263 „lajków”
2. Ferrari https://www.facebook.com/Ferrar… – 8387632 „lajków”
3. Mercedes-Benz https://www.facebook.com/Merced… – 7431102 „lajków”
4. Audi USA https://www.facebook.com/audi – 5272702 „lajków”
5. Porsche https://www.facebook.com/porsch… – 4110170 „lajków”
6. Ford Mustang https://www.facebook.com/fordmu… – 4083402 „lajków”
7. Lamborghini https://www.facebook.com/Lambor… – 3412304 „lajków”
8. ODIO que me despierten cuando… https://www.facebook.com/pages/… – 3285586 „lajków”
9. MINI https://www.facebook.com/MINI – 2986167 „lajków”
10. Chevy Camaro https://www.facebook.com/chevyc… – 2860864
11. Jeep https://www.facebook.com/jeep – 2654727 „lajków”
12. Hyundai Worldwide https://www.facebook.com/Hyunda… – 2455793 „lajków”
13. Honda https://www.facebook.com/Honda – 2077532 „lajków”
14. Kia Motors https://www.facebook.com/Kiamot… – 1965498 „lajków”
15. Aston Martin https://www.facebook.com/astonm… – 1651633 „lajków”
16. If you tailgate me, I will… https://www.facebook.com/pages/… – 1472777 „lajków”
17. Modifiye (suç Degil Yaşam Tarzi) https://www.facebook.com/MODIFI… – 1376066 „lajków”
18. Jaguar https://www.facebook.com/Jaguar – 1296049 „lajków”
19. Dodge https://www.facebook.com/dodge – 1274334 „lajków”
20. Lexus https://www.facebook.com/lexus – 1259430 „lajków”
Fanów polskiej motoryzacji uprzedzamy, że poczciwą Syrenę czy Żuka ciężko wypatrzyć w pierwszej setce topowych marek z silnikami. Widocznie użytkownicy Facebooka nie mieli jeszcze okazji przejechać się nadwiślańskimi cackami.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.