Niemiecka marka samochodów BMW jest na Facebooku bezkonkurencyjna. Jako jedyna z branży motoryzacyjnej ma ponad 10 milionów “lajków” i znajduje się na szczycie najpopularniejszych aut na portalu. BMW deklasuje takich gigantów jak Ferrari, Porsche czy Lamborghini.

W pierwszej dwudziestce topowych aut dominują marki luksusowe – obok BMW wysoko plasuje się Mercedes-Benz, Audi, MINI, Jeep i Aston Martin. Co warte podkreślenia w rankingu znajdują się także motoryzacyjne fanstrony “niemarkowe”. Zobaczcie sami:

Najpopularniejsze samochody na Facebooku (TOP 20, SocialBakers):

1. BMW https://www.facebook.com/BMW – 10062263 “lajków”
2. Ferrari https://www.facebook.com/Ferrar… – 8387632 “lajków”
3. Mercedes-Benz https://www.facebook.com/Merced… – 7431102 “lajków”
4. Audi USA https://www.facebook.com/audi – 5272702 “lajków”
5. Porsche https://www.facebook.com/porsch… – 4110170 “lajków”
6. Ford Mustang https://www.facebook.com/fordmu… – 4083402 “lajków”
7. Lamborghini https://www.facebook.com/Lambor… – 3412304 “lajków”
8. ODIO que me despierten cuando… https://www.facebook.com/pages/… – 3285586 “lajków”
9. MINI https://www.facebook.com/MINI – 2986167 “lajków”
10. Chevy Camaro https://www.facebook.com/chevyc… – 2860864

11. Jeep https://www.facebook.com/jeep – 2654727 “lajków”
12. Hyundai Worldwide https://www.facebook.com/Hyunda… – 2455793 “lajków”
13. Honda https://www.facebook.com/Honda – 2077532 “lajków”
14. Kia Motors https://www.facebook.com/Kiamot… – 1965498 “lajków”
15. Aston Martin https://www.facebook.com/astonm… – 1651633 “lajków”
16. If you tailgate me, I will… https://www.facebook.com/pages/… – 1472777 “lajków”
17. Modifiye (suç Degil Yaşam Tarzi) https://www.facebook.com/MODIFI… – 1376066 “lajków”
18. Jaguar https://www.facebook.com/Jaguar – 1296049 “lajków”
19. Dodge https://www.facebook.com/dodge – 1274334 “lajków”
20. Lexus https://www.facebook.com/lexus – 1259430 “lajków”

Fanów polskiej motoryzacji uprzedzamy, że poczciwą Syrenę czy Żuka ciężko wypatrzyć w pierwszej setce topowych marek z silnikami. Widocznie użytkownicy Facebooka nie mieli jeszcze okazji przejechać się nadwiślańskimi cackami.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *