„Social Network” mógłby mieć, jak Ameryka długa i szeroka, dobre recenzje, gdyby nie fakt, że byli pracownicy Facebooka podają w wątpliwość prawdziwość filmu. Jeden z pierwszych pracowników społecznościowego giganta Matt Cohler powiedział wprost, że obraz firmy i jej założyciela Marka Zuckerberga przedstawiony w filmie Davida Finchera „jest zły”.

Cohler zabrał głos na specjalnie zorganizowanym panelu dyskusyjnym, tuż po projekcji „Social Network”. Według niego Zuckerberg wcale nie potrzebował do szczęścia Facebooka: – Mark nie jest osobą, która potrzebowała stworzyć Facebooka, żeby poczuć się lepiej – tłumaczył.

Według Matta film Davida Finchera jest, uwaga, „hollywoodzką bajką„.Były pracownik Facebooka zaprzecza, że w założeniach portal miał być „cool”, jak to jest przedstawione w filmie. FB miał być (i jest) po prostu użyteczny.

Bajka, nie bajka, a tysiące kinomaniaków pędzą na „Social Network”. Czy Zuckerberg jest dupkiem? – Nie – na tak zadane pytanie odpowiedział Matt Cohler.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.