Reklamodawcy będą wniebowzięci a użytkownicy podskoczą z zachwytu. A to dlatego, że Facebook testuje zupełnie nowy przycisk – „Chcę tego!”. Narzędzie umożliwi stworzenie czegoś na kształt wirtualnej listy zachcianek – np. gadżetów, tekstyliów i dowolnych produktów. Wszystko zostanie zapakowane w społecznościowe reklamówki – donosi TechCrunch.

Póki co Facebook nawiązał współpracę z siedmioma podmiotami. Sprzedawcy pomogą portalowi w przetestowaniu nowego przycisku. Wirtualna lista zachcianek będzie rozbudowywana w ramach przycisku „Chcę tego!”. Zamiast „lajkować” da się „chcieć”.

Co warte podkreślenia koncert życzeń będzie można udostępniać w Osiach czasu i kupować prawdziwe prezenty dla prawdziwych przyjaciół.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

13 Replies to “„Chcę tego!” – nowy przycisk na Facebooku

  1. dobra i co z tego ze masa gimbusow naklika chce tego na kompach czy autach za gruba kase? beda dzwonic i oferowac produkt ludiom ktorych nigdy nie bedzie stac na niego? po ch.j takie cos??

  2. ale durne…mam fejsa ale wogole nie jest mi ten przycisk potrzebny,,,,co za idioci…z ludzi robia coraz wiekszych bezmozgowcow… 🙁

  3. Nie wiem, czy wiecie, ja Facebook powstawał, ale tam chodziło od samego początku o kasę, przecież właściciel FB zapłacił całkiem sporo odszkodowania za „przywłaszczenie” wartości intelektualnej, żeby uniknąć skazania przez sąd, a teraz sprzedaje bazy danych z danymi osobowymi swoich klientów FB firmom marketingowym, dlatego też wyczyściłem i zdezaktywowałem konto kilka miesięcy temu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *