Pierwsze w Polsce narzędzie monitoringu mediów społecznościowych objęło swoim zasięgiem Facebooka. W reakcji na wzrost popularności portalu twórcy BrandoMetru wprowadzili do monitorowanych zasobów treści udostępniane publicznie, wygenerowane przez jego polskich użytkowników.
BrandoMetr na bieżąco analizuje i udziela informacji o tym kto, co, kiedy i w jakich okolicznościach, powiedział na temat danej marki w polskim internecie. Swoim zasięgiem obejmuje prawie 600 tysięcy blogów, serwisy społecznościowe, największe polskie fora internetowe i grupy dyskusyjne oraz mikroblogi.
Wszystko to w czasie zbliżonym do rzeczywistego, co znacznie ułatwia trzymanie ręki na pulsie. Umożliwia podjęcie natychmiastowej reakcji np. w sytuacji kryzysowej, pozwala śledzić co konsumenci mówią o konkurencji, a także pomaga mierzyć efekty działań marketingowych. Narzędzie dzięki feedbackowi kilkuset użytkowników testowych od grudnia 2009 przechodziło gruntowne zmiany i usprawnienia.
– Nieustannie wdrażane są innowacje w reakcji na potrzeby użytkowników – mówi Fejsikowi Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.pl. – Ostatnio wprowadzone funkcjonalności to automatyczne określanie tonu wypowiedzi z podziałem na negatywny, neutralny i pozytywny, filtrowanie wyników ze względu na rodzaj źródła, wygodny eksport danych do zewnętrznych plików oraz przydatne statystyki. – dodaje Olejnik.
Zainteresowane firmy mogą skorzystać z bezpłatnego, siedmiodniowego dostępu do wersji demonstracyjnej.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Warto czasami zatrzymać się i poświęcić chwilę na taką lekturę.