Erotyczna galeria, liczba znajomych czy wpisy na tablicy? Gwiazdy mają różne sposoby na społecznościowy lans. Niektóre celebrytki są mistrzyniami fejsbukowego marketingu. Inni zaś mają problem w zebraniu nawet tysiąca fanów. Life is brutal. Facebook tym bardziej.

Największymi fejsbukowymi lanserkami w Polsce są bez wątpienia Marina Łuczenko http://www.facebook.com/marina.… i Natalia Lesz http://www.facebook.com/Natalia… . Obie gwiazdki mają po kilka tysięcy „lajkerów” i znajomych. Dzielą się z internautami wszystkim – od bólu głowy, poprzez rozwolnienie, na nowej płycie skończywszy. A ludzie to kochają.

Marina Łuczenko odwiedza Facebooka kilka razy dziennie i co najmniej dwa-trzy razy na dobę raczy znajomych postami na tablicy: „Tatuaże Zmywalne-każdy może je mieć. To apropo Mojego na biodrze:)”, czy „Dla jasności nie zwiedzam… pracuje nad muzą” – informuje piosenkarka na swoim prywatnym profilu. Ale oprócz niego Marina ma jeszcze fanpejdż http://www.facebook.com/pages/M… . Im więcej, tym lepiej.

Społecznościowy lans przypadł też do gustu Zbigniewowi Hołdysowi http://www.facebook.com/people/… , który na swoim już-zamkniętym dla ludzi spoza grona znajomych profilu obraża, krytykuje i mędrkuje. Były rockman zaliczył już na Facebooku wpadkę, nazywając Jarosława Kaczyńskiego „ponurym, średniowiecznym ch*jem”. Chamski komentarz przysporzył jednak brodatemu Zbyszkowi więcej fanów, niż przeciwników. I fuchę we „Wproście” dostał.

Serc użytkowników nie może na Facebooku podbić „Grupa Operacyjna” http://www.facebook.com/grupaop… . Raperski duet zasłynął głównie dzięki konfliktowi z Dodą. „Grupa” ma już na FB drugi fanpejdż. Pierwsza fanstrona http://www.facebook.com/pages/G… przyciągnęła niespełna 400 fanów. Mało ale do trzech razy sztuka.

Szkoda, że nikt z polskich fejsbukowych lanserów nie może się równać z królowymi FB – Lady Gagą http://www.facebook.com/ladygag… czy Madonną http://www.facebook.com/madonna . Amerykańskie piosenkarki biją na Facebooku rekord za rekordem.

Uważa się, że w Internecie najlepiej sprzedają się seks i sensacje. Gwiazdy i gwiazdeczki wykorzystują do budowania kampanii reklamowych na FB i jedno, i drugie. Nie każdemu to wychodzi ale przynajmniej jest na co popatrzeć. I z czego się pośmiać.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.