Wydajność pracowników spada przez Facebooka? To wierutna bzdura. Tylko 5 proc. podwładnych twierdzi, że społecznościowa aktywność zajmuje im czas w biurze. 14 proc. jest zdania, iż spadek wydajności to wina… służbowych pogaduszek.

44 proc. amerykańskich pracowników jest święcie przekonana, że korzystanie z Facebooka w biurze podnosi produktywność – wynika z badania przeprowadzonego w kwietniu 2012 roku przez Amplitude Research.

Najbardziej rozpraszają upierdliwi koledzy i rozgadane koleżanki. Towarzystwo, które nieustannie coś mówi. Wśród hałaśliwych współpracowników nie da się przecież niczego wymyślić, niczego opracować. Praca intelektualna wymaga świętego spokoju.

I jeszcze wisienka. 37 proc. amerykańskich podwładnych mówi wprost – spotkania służbowe to strata czasu.

A czy w Waszym biurze Facebook działa?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

3 Replies to “Oto dlaczego Facebook w pracy powinien być dozwolony (Infografika)

  1. nie wiem co takiego niesamowitego w tym fb jest, dla mnie to jak poczta. wejdę – zobaczę – wyjdę, nie widzę sensu siedzieć dłużej. I moje 2 przerwy są wystarczające na wszystkie stronki jakie chce zobaczyć, i na które e maile chce odpisać czy pw…. nie wiem o co tyle hałasu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *