Facebook jest idealnym miejscem do prowadzenia działań marketingowych – tak uważa blisko 95 procent brand managerów największych polskich marek. To wstępne wyniki badania Social Media Brand Index 2010. Nasza-klasa zdobyła tylko 20 procent głosów.

Tuż za Facebookiem uplasował się YouTube z 67 proc. wskazań. Miejsce trzecie zajęła Nasza-klasa. Za nią Twitter – 13 proc. wskazań i Epuls – 10 proc.

Dlaczego marketerzy kochają Facebooka? Odpowiedź jest prosta – pieniądze: – Facebook udostępnia zupełnie bezpłatnie duże możliwości prowadzenia złożonych działań marketingowych i bardzo łatwe tworzenie aplikacji o charakterze marketingowym – mówi koordynator badania Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong – donosi serwis e-biznes.pl. Ale to nie wszystko. Liczy się także rosnąca popularność Facebooka. To przecież prawdziwa, społecznościowa maszynka do robienia pieniędzy. I to za darmo.

Social Media Brand Index 2010 http://www.socialmediabrand.pl/ to projekt badawczy realizowany przez Think Kong we współpracy z IAB i największymi serwisami społecznościowymi. Celem projektu jest zbadanie jak znane marki radzą sobie w mediach społecznościowych. Jak widać na załączonym obrazku najlepiej radzą sobie na Facebooku. Ku chwale Ojczyzny.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Polski biznes woli Facebooka od Naszej Klasy”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *