Na genialny pomysł promowania swoich samochodów przy wykorzystaniu Facebooka wpadli Francuzi. Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych AutoRAI, które odbywały się w Amsterdamie, firma Renault umożliwiła użytkownikom Facebooka „lajkowanie” samochodów w realu.
Podczas targów zwiedzający otrzymywali specjalne karty magnetyczne, do których mogli przypisać swoje konta na Facebooku. Wszystko przypominało trochę dotykowe karty kredytowe z tą różnicą, że zamiast płacić za usługę, można było polubić dany model auta.
Jak? Przy samochodach były ustawione czytniki. Zainteresowani mogli przyłożyć do nich społecznościowe karty. W ten sposób informowali znajomych na Facebooku, że lubią taki a taki model samochodu. Sprytne.
Obok „lajka” pojawiała się informacja na temat auta. Do zbudowania czytników kart zostały wykorzystane iPady.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
z tym „twarzksiązki” to jakiś koszmar.. wszędzie tego dziadostwa pełno. ludzi opętało… precz z facebukiem!!!
popieram
No to jest bardzo interesujące. Warto podawać dalej