Zgodnie z zapowiedzią Randi Zuckerberg, siostra słynnego Marka, pojawiła się na kongresie Netii „Biznes to rozmowy”. Była wieloletnia dyrektor marketingu Facebooka dała 1,5 godzinny wykład. Powiedziała, że według statystyk serwisu Polska jest drugim najbardziej społecznościowym krajem po USA – informuje serwis wyborcza.biz.

Co jeszcze mówiła Randi Zuckerberg? Obecna szefowa firmy R to Z Media przypomniała, że Facebook jest kanałem marketingowym, który należy mądrze wykorzystywać. Zuckerberg podkreślała, że co prawda portal jego brata daje marce bezpłatną reklamę, lecz także odbiera firmie kontrolę nad tym, co się mówi o niej publicznie.

Siostra Marka Zuckerberga wyjaśniała ponadto, jak umiejętnie prowadzić kampanię reklamową na Facebooku. Istotne jest, ile osób będzie się tym zajmowało także z jaką częstotliwością i w jakich językach będą pisane posty. Od tego zależy bowiem liczba fanów i ich aktywność.

Nie obyło się bez drobnej złośliwości – relacjonuje wyborcza.biz. Randi powiedziała, że tak podobnie jak jej słynny brat i ona studiowała na Uniwersytecie Harvarda z tą jednak różnicą, że jej udało się skończyć studia. Przypomnijmy, że Mark zrezygnował z nauki by móc całkowicie poświęcić się swojej firmie. W jego wypadku to się opłaciło.

W trakcie swojego wykładu Zuckerberg przypomniała istotną rzecz – Facebook jest doskonałym narzędziem badania opinii publicznej. Cennym, bo odartym z anonimowości. Pisząc pod własnym imieniem i nazwiskiem użytkownicy są szczerzy. Zupełnie inaczej, niż anonimowi komentatorzy, którzy w internecie kpią dosłownie ze wszystkiego.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

2 Replies to “Siostra Zuckerberga na kongresie Netii. Co powiedziała?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.