Mali przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z portali społecznościowych wiedzą, że tkwi w nich gigantyczny potencjał. Problem w tym, że najczęściej nie mają bladego pojęcia, jak wykorzystać ten potencjał do promocji marki.

Z infografiki przygotowanej przez OfficeArrow i Social Strategy1 wynika, że 63 proc. małych firm w mniejszym lub większym zakresie promuje się na portalach społecznościowych. Po co? Głównie po to, by zwiększyć świadomość marki i wejść w interakcję z klientami.

Co jeszcze przyciąga small biznes do social mediów? Zobaczcie.

Poza konkursem: Warto w tym miejscu podkreślić, że kupowanie fanów na Facebooku jest niezgodne z regulaminem portalu społecznościowego. Kupiony fan jest fanem bezwartościowym i nie ma gwarancji, że jego „lajk” pozostanie przy marce na zawsze. Ignorujcie oferty sprzedaży fanów. To się nie opłaca.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

One Reply to “Small biznes dostrzega potencjał social mediów”

  1. nie tylko małe firmy ale i duże które chcą być bliżej swoich fanów chętnie korzystają z portali społecznościowych, np taka marka Dilmah ma mnóstwo fanów na swojej stronie i stara się cały czas zaciekawić nowymi pomysłami swoich klientów:) np taka aplikacja scrapbook Dilmah – darmowa bardzo kolorowa i praktyczna;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *