Wirtualna tablica korkowa przyciąga jak magnes. Co więcej użytkownicy portalu Pinterest wydają więcej pieniędzy – niemal dwa razy tyle, co użytkownicy Facebooka – wylicza internetowy butik Boticca.com.

Pinterest skłania do zakupów, ale to facebookowicze są bardziej zaangażowani – spędzają na społecznościowym podwórku więcej czasu.

Jednak „przypinacze” to armia potencjalnych klientów, dlatego warto promować swoją markę na wirtualnej tablicy korkowej.

Spójrzcie tylko na poniższą infografikę.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

7 Replies to “Social Commerce: Pinterest kontra Facebook

  1. A ten drugi portal to tez załozony przez synów (corki) narodu wybranego? Pewnie głupie pytanie. :]

  2. Tymczasem musimy przyjąć jako założenie, że wszystkie wizerunki, które odczuwamy w obecnym świecie są czasowe i zezwalające na zmiany. W końcu wszystko się zmieni i nie zostanie nic z tego jak odczuwam obecnie siebie i ten świat.

  3. kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa kasa

  4. gogo a co zazdrościcie im? To sobie załóżcie też i będziecie mieli $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ …. aha, najpierw trzeba zebrac miliony debili… Jeden juz jest.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.