„Ups popsuło się” to doskonały przykład żebrzącego o lajki fan page’a. Wszystko tu służy do wyłudzania znaczników „Lubię to!” – od Osi czasu, poprzez komentarze, na galerii zdjęć kończąc. „Żebrolajki” w wydaniu hard.

Po pierwsze twórcy strony zachęcają do psucia komentarzy spamując linkiem do strony. Szlaczek, który pojawia się po wklepaniu linku, rzeczywiście śmieci.

W galerii zdjęć same żebrzące publikacje. Znienawidzone przez użytkowników gierki w stylu: kiełbasa – daj lajka, ser żółty – udostępnij. I tak w nieskończoność. Przykłady poniżej.

A mimo wszystko fan page świetnie się sprzedaje. Ponad 50 tysięcy fanów https://www.facebook.com/UpsPop… i ponad 60 tysięcy osób, które o tym mówią. Kant świetnie się sprzedaje.

Dacie lajka? A może wkurza Was ta strona?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

7 Replies to “„Ups popsuło się” – tak się wyłudza lajki na Facebooku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.