Internauci mają niezmiennie gigantycznego świra na punkcie portalu Marka Zuckerberga. Z analiz firmy Clearspring wynika, że w 2011 roku najchętniej dzielili się interesującymi treściami właśnie na Facebooku.

I tak ponad połowa wszystkich treści udostępnianych w sieci została opublikowana na popularnym Fejsie. W przypadku Twittera ten odsetek wyniósł 13,5 proc.

73 proc. spośród wszystkich treści, którymi internauci dzielili się w sieci, to treści dotyczące śmierci i klęsk żywiołowych.

Najpopularniejszym tematem była śmierć Osamy Bin Ladena. Przypomnijmy TOP 5 najważniejszych tematów na Facebooku https://www.fejsik.pl/Facebook-w… :

1. Śmierć Osamy bin Ladena
2. Super Bowl dla Packersów
3. Uniewinnienie Casey Anthony
4. Charlie Sheen
5. Śmierć Steve’a Jobsa

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *