Kanał Discovery przygotował genialną kampanię reklamową dla swojego reality show The Colony. A więc jak zachowali by się twoi znajomi? Rodzina? Reszta świata? Sprawdź.
The Colony będzie ponoć naprawdę realistyczne i ma poddać ciężkiej próbie 10 uczestników odciętych w opuszczonym mieście, gdy dokoła szaleje zaraza. Mają wiedzę i resztki cywilizacji, aby poradzić sobie z postapokalityczną rzeczywistością.
Jednak sam program jest dla nas mniej interesujący, niż kampania reklamowa jaką mu zaserwowano.
Gdy po obejrzeniu wprowadzającego filmu zalogujecie się za pomocą Facebook Connect na stronie http://thecolony.discovery.com zobaczycie na specjalnej stronie aktualizacje i filmy… podpisane przez waszych znajomych. Wzorem Facebooka.
Gdyby nie język angielski w którym jest cała strona, wrażenie mogłoby być naprawdę porażające, gdy widzisz twarze swoich znajomych koło informacji o śmierci, blokadach, zamieszkach i szalejącym wirusie.
Kto wie? W wypadku prawdziwej, śmiertelnie niebezpiecznej epidemii nasze konta na Facebooku mogłyby wyglądać podobnie?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Te treści są warte uwagi nie tylko specjalistów. Każdy powinien to wiedzieć