Użytkownicy Facebooka są niezadowoleni ze zmian, jakie zafundował im portal Marka Zuckerberga. Z badań przeprowadzonych przez Instytut Gallupa i dziennik „USA Today” wynika, że 56 proc. użytkowników popularnego Fejsa, którzy byli świadomi zmian na portalu, sceptycznie podchodzi do społecznościowych rewolucji.
26 proc. użytkowników, którzy codziennie korzystają z Facebooka, jest „bardzo zaniepokojonych” prywatnością na portalu Marka Zuckerberga. Ci, którzy logują się w serwisie raz w tygodniu, stresują się jeszcze bardziej – w tej grupie odsetek „bardzo zaniepokojonych” wynosi 35 proc.
Wszystko wskazuje na to, że facebookowiczom najbardziej nie podoba się Wehikuł czasu (Timeline) – odmieniony profil, który pozwala szybko i sprawnie wykopać wszelkie informacje o użytkownikach. Nie da się ukryć, że na wprowadzeniu Wehikułu czasu najbardziej skorzystają reklamodawcy. Nie wiadomo, kiedy Timeline będzie ogólnodostępny.
Tylko 36 proc. użytkowników świadomych zmian cieszy się z rewolucji na portalu Marka Zuckerberga.
Sondaż przeprowadzono telefonicznie na grupie 2 tysięcy osób. 34 proc. ankietowanych nie miało bladego pojęcia o zmianach na Facebooku.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.