GAP rezygnuje z planowanego rebrandingu i nie zmieni logo. Dlaczego? Bo się przestraszył. Nas, facebookowiczów.
Kiedy firma na swojej stronie zaproponowała projekt nowego logo, ruszyła istna lawina krytyki w mediach społecznościowych, szczególnie na Twitterze i Facebooku. Ich użytkownicy nie zostawili suchej nitki na producencie odzieży.
Na samym Fejsie użytkownicy zostawili na stronie GAP-a ponad 2 tys. wpisów. Internauci stworzyli też prawei 15 tys. pirackich projektów logo, wyśmiewających projekt firmy.
Nic więc dziwnego, że spece od PR-u doradzili producentowi zrezygnowanie z rebrandingu. W specjalnie wydanym oświadczeniu Marka Hansen, prezes Gap Brand na Amerykę Północną, przyznała, że firma wycofała się z decyzji o zmianie logo pod wpływem opinii internetowej społeczności.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Link z serii interesujących, dlatego uważam, że warto w niego wejść