W rzeczy samej, jest to dream job. Taką też nazwę – Dream Job – nosi nazwę konkurs organizowany przez producenta Belvedere Vodka. Główną wygraną jest etat międzynarodowego ambasadora marki oraz warty 100 tys. dolarów roczny staż barmański w Nowym Jorku podczas którego zwycięzca będzie też współtworzył nowy smak wódki Belvedere.
Konkurs rozgrywa się oczywiście na Fejsie na stronie Facebook.com/BelvedereVodka. Żeby wziąć w nim udział, trzeba do 15 października zamieścić minutowy filmik z popisem naszych umiejętności w tworzeniu różnych koktajli na bazie wódki Belvedere. A to wcale niełatwe zadanie – konkurencja nie śpi.
Głosowanie wyłoni pod koniec października finalistów, którzy wezmą udział w serii popisowych turniejów koktajlowych w największych miastach świata.
13 grudnia czeka nas popisowy finał konkursu w Los Angeles. Będzie się lało! Liczymy na mocną polską reprezentację!
Dowiedz się więcej o urządzeniach do produkcji koktajli.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.