Akcje marketingowe na Fejsie rozsierdziły Gorzkiego. Raper twierdzi, że fanstrony polskich celebrytów służą tylko do zbijania kasy. Nie dziwi więc fakt, że Uncle-G ma na portalu niewiele ponad 130 fanów. Niewiele mniej, niż krytykowana przez niego Joanna Brodzik http://www.facebook.com/pages/J… . Kubie Wojewódzkiemu na Facebooku Gorzki nie dorasta do pięt. Jakuba http://www.facebook.com/pages/K… lubi już ponad 114 tysięcy osób.
Dostaliśmy wypowiedź Gorzkiego na redakcyjnego maila (redakcja@fejsik.pl): – Facebook stał się znakomity źródłem dochodu dla gwiazd … aż dziw bierze , kiedy dostaje się od takich osób jak Kuba W., czy Joanna B. informacje handlowe w formie zaproszenia do grupy …. ciekaw jestem ile za to płacą, może warto zaprosić kogoś do grupy papierów toaletowych za odpowiednią kwotę? 🙂 – mówi raper i producent filmu “SkarLans” Krzysztof Gorzkiewicz.
Ameryki Gorzki nie odkrył. Facebook jest doskonałym narzędziem marketingowym. I to w dodatku bezpłatnym, więc frajerstwem byłoby go nie wykorzystywać. Zazdrość go zżera?
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Nie mogłem się oderwać od czytania. Każdy powinien to przeczytać.