Dzieło Marka Zuckerberga już od dawna wykorzystywane jest do dystrybucji kanałów video i to „na żywo”. A teraz imperium uruchomiło własny program.

„Facebook Live” http://apps.facebook.com/facebo… , bo tak nazywa się quasi-telewizyjna aplikacja na Fejsie, nie jest jednak kalką Ustream i Livestream, które oferują fejsbukową transmisję na żywo. „Facebook Live” to kanał poświęcony temu, co dzieje się w samej spółce Marka Zuckerberga. W samym piekle.

Oficjalnie firma informuje, że kanał będzie platformą do informowania o wszelkich nowościach na Fejsie, będzie „oknem na Facebooka”. I tak na „Facebook Live” będzie można zobaczyć relacje ze społecznościowych konferencji, znane twarze, pokazy nowych funkcji i wydarzeń specjalnych. Typowa branżowa telewizyjka. Z zasięgiem 500 milionów widzów.

„Facebook Live” wygląda tak samo jak inne platformy video. Autopromocja Facebooka rozkręca się coraz bardziej. Błogosławione niech będą Google. Bo to ich sprawka a nasz zysk.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.