Amerykańska sieć hipermarketów Walmart wykorzystuje Facebooka do przeprowadzenia charytatywnego projektu z budzetem 1,5 mln dolarów. To użytkownicy portalu pośrednio zadecydują, do kogo trafią pieniądze.

Do 30 listopada na stronie fanowskiej Walmartu https://www.facebook.com/walmar… facebookowicze mogą zgłaszać organizacje pożytku publicznego, które mają szansę dostać część pieniędzy przeznaczonych na projekt.

Później pałeczkę przejmie Walmart. Przez 12 dni począwszy od 12 grudnia Walmart rozda pieniądze wybranym organizacjom.

W tym roku sieć chce przede wszystkim pomóc niezamożnym rodzinom, by te nie musiały martwić się o „jedzenie, schronienie i ubrania dla swoich dzieci”. Użytkownicy Facebooka już zgłosili kilkaset organizacji pożytku publicznego.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.