Kto by przypuszczał, że „American Psycho” zostanie zmieszany z Facebookiem? A jednak stało się – Jeff Greenspan uraczył nas krótką parodią kultowego filmu, w której Paul Allen, jeden z bohaterów „American Psycho”, posługuje się wizytówką Facebooka.

Zachodzimy w głowę, czy dzieło Greenspana nie jest przypadkiem parodią wyprodukowaną na zamówienie? Darmowe wizytówki Facebooka rozchodzą się bowiem jak ciepłe bułeczki i niebawem wyczerpie się ich limit. A serwis Moo musi jakoś zachęcić użytkowników do zakupów. Viral to dobry pomysł na promocję.

Przypomnijmy, że od dwóch tygodni Moo we współpracy ze społecznościowym gigantem rozdaje użytkownikom Facebooka ekskluzywne wizytówki. Na kartach biznesowych znajdują się podstawowe informacje o userach – link do profilu na Facebooku, zdjęcie profilowe, ulubiona sentencja czy adres mailowy http://www.fejsik.pl/Darmowe-wi… . Limit darmowych wizytówek to 10 milionów.

A tak na marginesie to facebookowe karty biznesowe idealnie pasują do klimatu „American Psycho”. Prawda?

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “„American Psycho” i wizytówki Facebooka (WIDEO)”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.