Od kilku miesięcy żaden facet nie może się obejść bez klikera. Kampania reklamowa Axe z Borysem Szycem w roli podrywacza wykreowała nowy atrybut męskości. Kliker to urządzenie niepozorne, niewielkie i nietuzinkowe. Pozwala obliczyć ilość damskich spojrzeń. Albo poderwanych dziewcząt.
Fanstrona KLIKASZ? http://www.facebook.com/klikasz zrzesza już blisko 80 tysięcy „lajkerów”. I nie są to sami faceci. Okazuje się, że kobiety też lubią sobie od czasu do czasu kliknąć.
Od kilkunastu godzin na fanpejdżu trwa nowiusieńki konkurs. Można w nim zgarnąć podwójne zaproszenia na na Coke Live Music Festival i zestawy nowych żeli pod prysznic AXE. Te ostatnie mogą być wybawieniem dla wszystkich, którym upały dają się mocno we znaki.
Konkurs trwa 3 dni. Co dzień na tablicy pojawia się obrazek, a na nim ON, który jest czysty dzięki żelom AXE oraz ONE, które na jego widok mają nieczyste myśli. Fejsbukowicz ma odgadnąć, jakie myśli krążą po ICH głowach a odpowiedź wysłać mailem na adres facebook@czystyefektaxe.pl.
Warto dodać, że na stronie fanowskiej KLIKASZ? można zobaczyć także sporo zdjęć i filmów z promocyjnych imprez Axe. Może na którymś z nich zobaczycie siebie? Przekonajcie się sami.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Ktoś się nie zgadza? Ja podpisuje się pod tymi słowami rękami i nogami