Czy media społecznościowe są dobrymi kanałami promocji dla polskich miast? Które z nich najlepiej wykorzystują potencjał social media w komunikacji z turystami i mieszkańcami? Jakie serwisy są najbardziej popularne? Za chwilę się o tym przekonacie.
Agencja OX Media przygotowała infografikę opisującą aktywność największych polskich miast na różnych platformach społecznościowych.
Chłońcie bez skrępowania.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Poznań prawie wolny od tej rozrywki dla ubogich duchem, czas na przeprowadzkę!
pała mi cuchnie, afejsbuk to ciota
bo w Poznaniu mają lepsze rzeczy do roboty niż siedzenie po 10 h dziennie przed kompem..poprostu więcej atrakcji i tyle !!
godziny wpisów max 10-16… tak się w polsce pracuje a im więcej biurw w miescie tym wieksza aktywnosc. Po co pracowac jak można “pofejsić” Made in PL.
i niby nikt nas nie inwigiluje:)
W Poznaniu jest najmniejsze bezrobocie, to by wyjaśniało dlaczego ludzie tak mało interesują się miastem w sieci
Poznań i atrakcje? Poznań to g…!, a nie miasto ! Wstydzę się go!
Inwigiluje nas system i to z dobrym skutkiem. Cały czas są wprowadzane nowe struktury programowe, do identyfikacji i powiązań. Pozdrowienia dla wcss.
W Poznaniu się pracuje a nie czatuje.
Biskupin wylęgarnia Hipsterów !!