W krajach arabskich na Facebooku rządzą mężczyźni. Panowie stanowią aż 66 proc. aktywnych użytkowników. 34 proc. pań także robi wrażenie biorąc pod uwagę fakt, jaki status mają kobiety w Iraku, Jordanii czy Kuwejcie.

Społecznościowym dominantem jest Egipt – 8,8 mln użytkowników Facebooka. Tuż za nim plasują się Arabia Saudyjska (4,4 mln), Maroko (3,9 mln), Tunezja (2,7 mln) i Algieria (2,6 mln).

Co warte podkreślenia liczba facebookowiczów w krajach arabskich systematycznie rośnie.

A jak się mają użytkownicy Twittera?

Z wyliczeń Dubai School of Government wynika, że w krajach arabskich twetuje 1,3 mln internautów – najwięcej w Arabii Saudyjskiej (393 tys.), Kuwejcie (235 tys.) i Egipcie (215 tys.).

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Męski świat: Facebook i Twitter w krajach arabskich (RAPORT)”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *