Społecznościowy kolos znowu nas zaskoczy. Według doniesień Mashable portal testuje nowy przycisk na Facebooku „Want” (pol. „chcę”), który pozwoli na dodawanie produktów do wirtualnej listy życzeń. Ukłon w stronę użytkowników czy kolejny sposób na zarabianie kasy? Raczej to drugie.
Nowy przycisk na Facebooku
Nowy przycisk odkrył w kodzie Javascript Facebooka Tom Waddington z serwisu Cut Out + Keep. „Want” jest nieaktywny. Narodził się w środę.
Waddington jest święcie przekonany, że przycisk „chcę tego” to nic innego jak klucz do listy produktów, które zechcemy kupić my lub nasi znajomi. Cudowna wiadomość dla reklamodawców, prawda?
Co istotne przycisk będzie funkcjonował tylko w ramach projektów Open Graph. Przynajmniej na początku.
Facebook nie odniósł się bezpośrednio do rewelacji Waddingtona. Przedstawiciele kolosa lakonicznie informują, że portal cały czas pracuje nad nowymi narzędziami.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
kolejny reklamowy shit pewnie