Według amerykańskich badań, większość użytkowników klnie na Facebooka aż miło.
Badanie American Customer Satisfaction Index bada satysfakcję użytkowników sieci. W tym roku po raz pierwszy zbadano również strony internetowe z nurtu Social media. W rankingu Facebook i MySpace trafiły na sam koniec listy (ostatnie 5% klasyfikacji) uzyskując 64 i 63 punkty na sto, podczas, gdy YouTube i Wikipedia uzyskały 73 i 77 punktów na sto.

Użytkownicy Facebooka na narzekali głównie na:

1.Problemy z prywatnością i bezpieczeństwem – gdy prywatność w sieci to mit, a bezpieczeństwo na FB to świadomość użytkownika, że nie klika się w byle co.

2.Technologię stojącą za struciem aktualizacji – gdzie jesteśmy ciekawi, jak powinno wyglądać alternatywne rozwiązanie?

3.Reklamy – na Facebooku mało inwazyjne i sensownie rozmieszczone.

4.Cięgle i nieprzewidywalne zmiany – które w naszej opinii idą w dobrym kierunku.

5.Spam – który produkują nasi znajomi, gdy FB pacyfikuje firmy nadużywające powiadomień.

6.Problemy z nawigacją – która faktycznie jest mocno niespójna.

7. Alokacje z nadmiarem powiadomień – z czym, jak wspomnieliśmy przy spamie FB walczy teraz intensywnie.

Czyli internetowa klasyka: Jest źle, ale nie poprawiajcie, bo zmiany nas wkurzają. Czyżby statystyczny internauta był jak radio maryjna babcia? Nie dowidzi, nie dosłyszy, a wszystkiego się czepia?

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Kochamy nienawidzić Facebooka?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *