IntelliHotel – program dla hoteli

Prowadząc działalność gospodarczą w branży hotelarskiej koniecznie trzeba podążać za najnowszymi trendami. Recepcjoniści sprawdzający za sobą na tablicy liczbę wydanych kluczy to już prehistoria. Podobnie jak długie sprawdzanie dostępności usług hotelowych, podczas gdy do recepcji ustawia się kolejka, bądź zniecierpliwieni i poirytowani goście szukają atrakcji gdzie indziej, obiecując sobie, że do tego hotelu nigdy więcej nie wrócą. Na szczęście program dla hotelihttps://intelihotel.pl/oprogramowanie-dla-hoteli/ – IntelliHotel wprowadza branżę w XXI wiek. Żaden hotelarz w tej kwestii nie powinien pozostać w tyle.

Co oferuje IntelliHotel?

Elektroniczny system zarządzania hotelami może być przeznaczony zarówno dla sieci hoteli, jak i pojedynczego hotelu. Zintegrowane zostają wszystkie usługi hotelowe, a miejscem strategicznym, z tymże znacznie lepiej zarządzanym staje się recepcja. Rezerwacja pokoi online czy w hotelu jest prosta i szybka, a pracownicy od razu dostają informacje o planowanych rezerwacjach, które zostają zarejestrowane w systemie. Dzięki temu zawsze znają ilość wolnych pokoi w danym terminie, gdyż mogą to sprawdzić jednym kliknięciem. Również system meldowania i odmeldowywania gości hotelowych działa bardzo sprawnie, a wszelkie dokumenty można wydrukować w mgnieniu oka. Oczywiście system może być również zintegrowany z płatnościami online, dzięki czemu goście hotelowi mają więcej możliwości zapłaty za pobyt, co czyni go jeszcze przyjemniejszym, gdyż nie trzeba długo załatwiać formalności w recepcji zarówno wynajmując pokój, jak i oddając klucze po zakończonym pobycie.

Program dla hoteli – restauracja na miarę oczekiwań

Restauracja hotelowa również jest objęta systemem. Dzięki temu można zarządzać zarówno odbywającymi się w niej imprezami okolicznościowymi, jak i obsługą bieżących gości hotelowych. Znacznie łatwiejsza jest również inwentaryzacja, gdyż od razu dzięki rejestrowaniu wszystkich zamówień można uzyskać raporty, które łatwo pozwalają się zorientować w tym, które pozycje z menu są najbardziej oblegane, a które omijane szerokim łukiem. Pozwala to na szybką i zdecydowaną reakcję managementu, który może zdecydować się na dodatkową promocję mniej popularnych dań, zredukować kartę bądź zastąpić je innymi. Znacznie łatwiejsza jest obsługa kelnerska, gdyż system może współpracować z przywoływaczami, które umożliwiają sprawniejszą obsługę i szybkie reakcje na ewentualne reklamacje.

Dodatkowe usługi na najwyższym poziomie

Obecnie hotele nie czerpią zysków jedynie ze stałych gości hotelowych, ale również dodatkowych usług, tj. SPA, czy też wynajmowanie obiektów sportowych, takich jak korty czy boiska piłkarskie. To również wymaga sprawnego zarządzania, zwłaszcza jeżeli ze sportowych atrakcji korzystają zarówno goście hotelowi, jak i np. szkółki w ramach stałej umowy z hotelem. Wszystko musi być odpowiednio zaplanowane i zapisane w grafiku, a program dla hoteli umożliwia ciągłość pracy i dynamiczne zmiany w grafiku w zależności od zaistniałej sytuacji. Oczywiście przy zamówieniach online system wysyła automatyczną wiadomość o potwierdzeniu rejestracji, która może zostać wysłana zarówno na adres e-mail, jak i poprzez wiadomość sms.

Sprawna komunikacja pomiędzy personelem

Życzenie gości hotelowych zawsze musi być spełnione jak najszybciej, dlatego niezbędny jest sprawny system powiadomień, zarówno jeśli chodzi o kontakt gości z pokoi hotelowych z recepcją, jak i poszczególnych pracowników pomiędzy sobą. Dzięki temu sytuacje, kiedy ktoś czeka na uporządkowanie pokoju po poprzednim gościu jest ograniczona do minimum, a goście zawsze czują się dobrze obsłużeni i docenieni.

IntelliHotel może mieć bardzo wiele zintegrowanych ze sobą modułów. To od właściciela hotelu lub sieci hotelów zależy decyzja, jaki system będzie miał ostateczny kształt, aby był najbardziej efektywny.

Posts created 40

Dodaj komentarz

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.