Prowadząc działalność gospodarczą w branży hotelarskiej koniecznie trzeba podążać za najnowszymi trendami. Recepcjoniści sprawdzający za sobą na tablicy liczbę wydanych kluczy to już prehistoria. Podobnie jak długie sprawdzanie dostępności usług hotelowych, podczas gdy do recepcji ustawia się kolejka. Bądź zniecierpliwieni i poirytowani goście szukają atrakcji gdzie indziej. Obiecując sobie, że do tego hotelu nigdy więcej nie wrócą. Na szczęście program dla hoteli – IntelliHotel wprowadza branżę w XXI wiek. Żaden hotelarz w tej kwestii nie powinien pozostać w tyle.

Co oferuje program dla hoteli –  IntelliHotel?

Elektroniczny system zarządzania hotelami może być przeznaczony zarówno dla sieci hoteli, jak i pojedynczego hotelu. Zintegrowane zostają wszystkie usługi hotelowe, a miejscem strategicznym – lepiej zarządzanym – staje się recepcja. Rezerwacja pokoi online czy w hotelu jest prosta i szybka, a pracownicy od razu dostają informacje o planowanych rezerwacjach. Za pomocą programu dla hoteli zostają zarejestrowane w systemie. Dzięki temu zawsze znają ilość wolnych pokoi w danym terminie, gdyż za pomocą systemu mogą to sprawdzić jednym kliknięciem. Informatyzacja systemów nakazuje również do wykorzystywania elektronicznych zamków w hotelach.

Również system meldowania i odmeldowywania gości hotelowych działa bardzo sprawnie, a wszelkie dokumenty można wydrukować w mgnieniu oka. Oczywiście program dla hoteli może być również zintegrowany z płatnościami online. Dzięki czemu goście hotelowi mają więcej możliwości zapłaty za pobyt, co czyni go jeszcze przyjemniejszym. Nie trzeba długo załatwiać formalności w recepcji zarówno wynajmując pokój, jak i oddając klucze po zakończonym pobycie.

Program dla hoteli – restauracja na miarę oczekiwań

Restauracja hotelowa również jest objęta programem. Dzięki temu można zarządzać zarówno odbywającymi się w niej imprezami okolicznościowymi, jak i obsługą bieżących gości hotelowych. Znacznie łatwiejsza jest również inwentaryzacja, gdyż od razu dzięki rejestrowaniu wszystkich zamówień można uzyskać raporty. Łatwo pozwalają się zorientować w tym, które pozycje z menu są najbardziej oblegane, a które omijane szerokim łukiem.

Pozwala to na szybką i zdecydowaną reakcję managementu, który może zdecydować się na dodatkową promocję mniej popularnych dań, zredukować kartę bądź zastąpić je innymi. Znacznie łatwiejsza jest obsługa kelnerska w restauracji, gdyż program dla hoteli może współpracować z przywoływaczami, które umożliwiają sprawniejszą obsługę i szybkie reakcje na ewentualne reklamacje.

Dodatkowe usługi na najwyższym poziomie

Obecnie inteligentne hotele nie czerpią zysków jedynie ze stałych gości hotelowych, ale również dodatkowych usług, tj.:

  • SPA,
  • korty,
  • boiska piłkarskie.

To również wymaga sprawnego zarządzania, zwłaszcza jeżeli ze sportowych atrakcji korzystają zarówno goście hotelowi, jak i np. szkółki w ramach stałej umowy z hotelem. Program dla hoteli ma szerokie zastosowanie. W pewnym sensie zależy to od zindywidualizowanego programu dal hoteli. Bo to od nich zależy jak będą wykorzystywać oprogramowanie do zarządzania obiektem/obiektami.

Wszystko musi być odpowiednio zaplanowane i zapisane w grafiku. Program dla hoteli umożliwia ciągłość pracy i dynamiczne zmiany w grafiku w zależności od zaistniałej sytuacji. Oczywiście przy zamówieniach online system wysyła automatyczną wiadomość o potwierdzeniu rejestracji, która może zostać wysłana zarówno na adres e-mail, jak i poprzez wiadomość sms.

Sprawna komunikacja pomiędzy personelem

Życzenie gości hotelowych zawsze musi być spełnione jak najszybciej. Dlatego niezbędny jest sprawny system powiadomień, zarówno jeśli chodzi o kontakt gości z pokoi hotelowych z recepcją, jak i poszczególnych pracowników pomiędzy sobą. Dzięki temu sytuacje, kiedy ktoś czeka na uporządkowanie pokoju po poprzednim gościu jest ograniczona do minimum, a goście zawsze czują się dobrze obsłużeni i docenieni.

IntelliHotel może mieć bardzo wiele zintegrowanych ze sobą modułów. To od właściciela hotelu lub sieci hotelów zależy decyzja, jaki system będzie miał ostateczny kształt, aby był najbardziej efektywny. Powszechny program dla hoteli usprawni nie tylko zarządzanie obietkami, ale także pomoże gosciom. Warto się zastanowić i wprowadzić takie rozwiązania.

Dowiedz się rówież czym jest Totolotek. Wejdź i czytaj kolejny nas wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *