Marketing w sieci

Marketing w sieci – wiedza niezbędna w erze informacyjnej?

W dzisiejszych czasach reklama w Internecie jest niezbędna, by nie zostać daleko w tyle za konkurencją. Nie tylko wielkie i znane marki, ale też lokalne firmy doskonale zdają sobie sprawę z tej zależności i decydują się na marketing w sieci. Dlaczego warto postawić na e-marketing bądź ostatnio popularne w nowoczesneRead More

Usuwanie z grona znajomych - jakie mieć podejście

Usuwanie z grona znajomych na Fb – czy to tragedia?

Każdy z nas ma swoje grono znajomych na Facebooku. Utrzymujemy mniej lub bardziej zawiłe reklacje. Ale czy usuwanie z grona znajomych, my kogoś, czy ktoś nas powinno być problemem, którym powinniśmy się przejmować? Wydaje mi się, że nie. Taka jest kolej rzeczy. Efekty usuwania z grona znajomych Uzależnienie od FacebookaRead More

Uzależnienie od Fb - dane

Uzależnienie od Fb – kto najbardziej narażony

Zaczęło się niewinnie, od lokalnej sieci społecznościowej na Uniwersytecie Harvarda. Później Mark Zuckerberg postanowił opanować świat. I właściwie mu się to udało. Poza Chinami, Rosją, kilkoma państwami Ameryki Południowej i Indiami. Facebook jest liderem sieci społecznościowych. A największą obsesję na punkcie Fejsa mają mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Czy ta ekspansja możeRead More

Lajki na Facebooku - akcja promocyjna

Jak wyciągnąć lajki na Facebooku od użytkowników?

Kilka dni temu dostaliśmy na naszą skrzynkę maila z linkiem do tej strony. Na początku myśleliśmy, że to kolejna, ambitna, „nietuzinkowa” kampania jakiejś kreatywnej agencji reklamowej. Lecz wszystko wskazuje na to, że akcja „iPad do Karola” to nie ściema a sprytny pomysł, aby zbierać lajki na Facebooku.  Lajki na FacebookuRead More

Ile czasu spędzają użytkownicy na FB

Czas spędzony na FB – dużo czy mało?

Świat zwariował na punkcie portalu Marka Zuckerberga. Jak wynika z analiz comScore w październiku 2011 roku czas spędzony na FB pochłonął ponad połowę wszystkich internautów (dokładnie 55 proc.). Globalnie portale społecznościowe skradły czas ok. 82 proc. użytkowników internetu. Dane te obazują zwiększanie się uzależnienia od Facebooka czy innego medium społecznościowego.Read More

Aktywni użytkownicy Facebooka - coraz popularniejszy serwis społecznościowy

Aktywni użytkownicy Facebooka – 901 mln

Chcecie się dowiedzieć jak wygląda statystka „aktywni użytkownicy” Facebooka? Za chwilę się o tym przekonacie. Społecznościowy gigant podzielił się z Amerykańską Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) najświeższymi statystykami – podaje „The Huffington Post”. Przypomnijmy, że portal zadebiutuje na giełdzie 17 maja. Aktywni użytkownicy – ogólna statystyka Facebook w IRead More

Regulamin serwisu internetowego

Regulamin serwisu internetowego – dlaczego nikt nie czyta?

Przeciętny regulamin serwisu internetowego ma 2462 słowa. Średnio każdy z nas jest w stanie przeczytać 244 słowa na minutę, więc zapoznanie się z regulaminem zajmuje nam ok. 10 minut. Nic więc dziwnego, że lwia część internautów akceptuje wszystkie licencje i regulaminy w ciemno. Na czytanie szkoda czasu. Czy warto czytaćRead More

Wady Facebooka - co wkurza najbardziej ludzi

Wady Facebooka – co wkurza najbardziej?

W poniższym artykule przedstawimy wady Facebooka, bo oprócz zalet też ma swoje przeciwieństwa. Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, wykorzystywanych w marketingu w sieci i promocyjnych wpisów – wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczegoRead More

Facebook wprowadza zmiany

Zmiany na Facebooku – świat się zmienia

Konferencja deweloperów F8 już za nami i znamy wszystkie szczegóły jakie zmiany na Facebooku zostały wprowadzone. Mark Zuckerberg nie zawiódł i zapowiadane rewolucje w zamianach na FB rzeczywiście okazały się rewolucjami. Bez wątpienia najbardziej zmienił się profil, ale nie tylko. Wprowadzone zmiany na Facebooku Przypomnijmy, że zmiany w facebooku iRead More

Lansowanie na Facebooku - akcja, która przerosła pomysłodawców

Lansowanie przez Facebooka – genialny pomysł Muzeum

Holendrzy mają łeb i wiedzą, jak lansowanie w mediach społecznościowych może dobrze wpłynąć na nich. Oczywiście chodzi o popularny Facebook. Holenderskie Narodowe Muzeum Morskie, czyli po prostu Het Scheepvaartmuseum, zamówiło film promujący nowonarodzony fan page. I „udało się jak cholera” – jak powiedział w „Seksmisji” profesor Kuppelweiser. Czy sie opłacałoRead More

Loading Image